Pages

Thursday 20 October 2011

Aktiviti lepas PMR.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum w.b.t. Salam 1 Malaysia. Salam sayang dari SHAKS.


Pelbagai aktiviti telah disediakan khas untuk kami sejurus selesai PMR. Aktiviti ini bertujuan untuk memenuhi masa selepas PMR dengan aktiviti yang berfaedah. Semua aktiviti ini dapat mengeratkan hubungan sesama kami dan mengukuhkan ikatan antara pelajar dengan guru.


 Kami(pelajar tingkatan 3) dapat bekerja dalam satu batch dan menunjukkan kepada warga SHAKS bahawa kami bersatu. Terdapat segelintir daripada kami yang masih tidak mengenali rakan-rakan dalam satu batch, dengan aktiviti ini mungkin dapat membantu mereka mengenali rakan-rakan yang sebelumnya mungkin hanya dikenali sekadar pada nama sahaja.


Sebagai permulaan, mesyuarat memilih Ahli Jawatankuasa (AJK) bagi memastikan aktiviti-aktiviti akan berjalan dengan lancar! Kami telah bersetuju untuk melantik Kamaruzzaman Hashim daripada kelas 3IB sebagai Komander. 
Komander Program Pasca PMR!
Untuk membantu Kamaruzzaman, kami melantik Izzatun Najihah daripada kelas 3IA sebagai Penolong Komander. AJK Aktiviti, AJK Disiplin, AJK Siaraya, AJK Tempat dan sebagainya. Mereka yang telah dilantik, sudah berjanji untuk menjalankan tanggungjawab dengan penuh rasa bertanggungjawab dan amanah.


Hari Usahawan.



Our Official Shirt


Perkhemahan Bersepadu Unit Beruniform di Seri Damai.


Perkhemahan ini disertai oleh pelajar Tingkatan 1 hingga Tingkatan 3. Pelajar Tingkatan 3 kebanyakannya mengambil peluang ini untuk berseronok dan menghilangkan stres. Perkhemahan ini diadakan 3 hari selepas PMR :)


















Program Keceriaan Surau SHAKS.



Sekian sahaja untuk kali ini.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete